Marketing Manager for Group Travel [Denmark]


 

Er du knivskarp til marketing, og har du en kommerciel tankegang og en ambition om at gøre en forskel?

Vi søger en Marketing Manager til Grupperejser på det danske marked, hvor du vil stå i spidsen for løfte vores marketing indsats målrettet uddannelsesinstitutioner og lærere. Hvis du tænker strategisk og har evnen til at skabe engagerende indhold og kampagner, der resonerer med din målgruppe, er denne stilling noget for dig.

Om os

Kilroy International A/S leder en gruppe førende europæiske brands, specialiseret i eventyrlige rejseoplevelser, studieture, study abroad og studiefordele. Kongstanken for vores virksomhed er, at rejser er den bedste måde at udvide sine horisonter og nedbryde kulturelle barrierer på, og det er stadig det, der driver vores mission i dag. Kilroy Group opererer i otte markeder (Belgien, Danmark, Finland, Island, Norge, Sverige, Holland og Storbritannien), og i 2022 beskæftigede vi over 400 medarbejdere og genererede en samlet omsætning på 1,3 mia. DKK på tværs af vores fem brands: BENNS, ISIC, Jysk Rejsebureau, KILROY og Winberg Travel.

Kilroy International servicerer alle brands på tværs af gruppen med opgaver indenfor fx markedsføring, produkt, finans, systemudvikling og drift. Vores kontor, der ligger i Københavns centrum, tilbyder et internationalt kollegialt miljø og en dynamisk atmosfære. Vi er cirka 100 kolleger, der repræsenterer mere end 15 forskellige nationaliteter. Vi værdsætter vores uformelle atmosfære og en kultur, hvor gode ideer er værd at undersøge, og uventede resultater er muligheder for at lære.

Om stillingen

Som Marketing Manager for Grupperejser på det danske marked spiller du en afgørende rolle i vores marketingteam og Grupperejse-forretningsenhed. Du vil håndtere to forskellige brands, KILROY og BENNS, med ambitionen om at generere efterspørgsel og vækst for vores grupperejse-services. Du vil også være ansvarlig for at dele best practices med marketing kolleger på andre markeder.

Primære ansvarsområder

  • Tage ejerskab på marketingbudgettet, planlægning, udnyttelse og opfølgning.
  • Udvikle og eksekvere den årlige marketingplan for Grupperejse-segmentet (med primært fokus på studieture i uddannelsessektoren).
  • I samarbejde med de kommercielle og kreative teams vil du arbejde på at optimere brugeroplevelsen på websites og indhold på tværs af kunderejsen.
  • Du vil stå for at skabe indhold på tværs af forskellige kanaler, herunder websites, e-mails, sociale medier, fagblade osv.
  • I Samarbejde med vores MarTech-team vil du arbejde på at optimere på SEO og Google Ads.
  • Et succeskriterie er løbende at analysere kampagne- og kanal resultater og identificere områder til forbedring.

Om dig

  • Du er flydende i dansk og engelsk (både skriftlig og mundtlig).
  • Du kommer med 1-3 års relevant erfaring inden for marketing, gerne med baggrund indenfor uddannelsessektoren eller rejsebranchen.
  • Du er resultatdrevet og har evnen til at håndtere både kortsigtede og langsigtede tiltag.
  • Du har en proaktiv og løsningsorienteret tilgang til dine opgaver
  • Du er organiseret og detaljeorienteret og håndterer flere deadlines effektivt.
  • Du er selvstændig og en innovativ problemløser med en stærk ansvarsfølelse.
  • Du har et kritisk øje for design og brandkonsistens, hvilket vil være essentielt, når du håndterer to forskellige brands.
  • Du evner tilpasse kommunikationen til forskellige målgrupper.
  • Du er komfortabel i Photoshop (kendskab til videoredigeringsværktøjer er en fordel).
  • Du brænder selv for at rejse og får energi af at dele den passion i din kommunikation.
  • Du er social og bidrager aktivt til et dynamisk, internationalt arbejdsmiljø.

Vi tilbyder

Muligheden for at forme og udvikle din rolle og arbejde i et strategisk fokusområde. Kontoret, der ligger centralt i København, sætter rammen for en ungdommelig arbejdsplads med god atmosfære, hjælpsomme kolleger og fleksible arbejdsforhold. Det betyder også at der er rig mulighed for at deltage i sociale arrangementer.

Ansøgningsproces

Giv en introduktion om dig selv og hvorfor du er den perfekte match til denne stilling. Du kan dele en video (ekstra point!) eller uploade en PDF, samt CV. Hvis du har nogen spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os via ansøgningsplatformen, Varbi.

Startdato: Så snart som muligt.

Ansøgningsfrist: Sidste dag for ansøgning er den 14. september 2023. Vi ser frem til at lære mere om dig!

For at ansøge klik her


Ansættelsesform: fastansat | Arbejdstid: fuldtid | Antal ledige stillinger: 1 | Arbejdstid: 37 timer | By: København | Region: Hovedstaden | Land: Denmark | Referencenummer: 2023/41 | Publiceret : 2023-08-24 | Sidste ansøgningsdag: 2023-09-14

Sponsored Ads


 

.

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال